Shiko.ro

Orice proiect la Prețul Promoțional de doar 99 lei + BONUS: Consultanță Gratuită pentru Implementare din partea Designerului de Interior care a creat Proiectul. Ofertă valabilă între 25 iunie – 9 iulie 2024. Cumpără acum!

Regulament

Livrare & Plată

  1. Termeni generali.

Site-ul web www.shiko.ro („Site-ul”) este administrat de SHIKO INTERIOR DESIGN S.R.L., cu sediul în București, Sectorul 6, Strada Barsanesti, Nr. 18, Ap. 29, înregistrata la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul București sub nr. J40/14066/23.10.2020, Cod unic de Înregistrare 43231530 („Societatea”).

Prin intermediul Site-ului, Societatea furnizează un serviciu online destinat facilitării comunicării și colaborării dintre arhitecți și clienți, oferind o punte de legătură între nevoile de proiectare ale clienților și soluțiile de design interior propuse de colaboratorii noștri.

Accesarea Site-ului și utilizarea serviciilor furnizate de Societate prin intermediul Site-ului se supun în întregime prezentului document („Termeni și Condiții”), care reprezintă contractul încheiat de dumneavoastră cu Societatea.

Vă rugăm să citiți integral acest document înainte de a utiliza serviciile furnizate de societatea noastră. Utilizatorii înțeleg și acceptă că înregistrarea unui cont de utilizator, utilizarea serviciilor, precum și accesarea sau vizitarea în continuare a Site-ului constituie o acceptare în întregime și necondiționată a Termenilor și Condițiilor.

În înțelesul prezentului document:

„Utilizator” înseamnă orice persoană care accesează Site-ul sau care utilizează în orice modalitate, orice serviciu furnizat prin intermediul Site-ului;

„Serviciul” înseamnă orice serviciu oferit pe Site, inclusiv serviciul de intermediere a relației dintre arhitecți și clienți.


  1. Condiții cu privire la utilizatori.

Pentru a utiliza serviciile oferite de Societate prin intermediul Site-ului, este esențial ca utilizatorul să fie major și să aibă capacitatea legală de a încheia contracte conform legislației aplicabile în jurisdicția sa. Serviciile se adresează doar persoanelor fizice majore, adică având cel puțin 18 ani împliniți și capacitate de exercițiu deplină, precum și întreprinderilor, indiferent de forma juridică.

Prin acceptarea prezentelor Termene și Condiții, utilizatorul persoană fizică garantează că are vârsta de cel puțin 18 ani sau vârsta majorității în statul sau jurisdicția sa de domiciliu și capacitate de exercițiu deplină.

Utilizatorul de tip întreprindere (profesionist conform art. 3 alin 2 din Codul Civil) și reprezentantul acesteia care utilizează efectiv contul, după caz, declară și garantează că a efectuat toate operațiunile necesare și a obținut toate acordurile și autorizațiile necesare pentru a-și asuma obligațiile reglementate de prezentele Termeni și Condiții pe seama entității pe care o reprezintă.

Utilizatorul va furniza date corecte, complete, actuale și valabile.

Fiecare utilizator declară și garantează că potrivit prevederilor legale aplicabile are dreptul să utilizeze serviciile noastre și să acceseze Site-ul, și își asumă întreaga răspundere pentru alegerea și utilizarea serviciilor noastre.


  1. Livrarea proiectelor.

Societatea administrează pagina de internet www.shiko.ro, prin intermediul căreia pune la dispoziția utilizatorilor de internet o platformă online de comunicare între arhitecți și clienți. Societatea noastră comercializează proiectele de arhitectură și încasează sumele de bani achitate de cumpărători pe seama arhitecților.

Proiectele de arhitectură sunt livrate exclusiv online, în format electronic, prin e-mail (pe adresa înregistrată în platformă) și/sau prin intermediul contului de utilizator al cumpărătorului, în cel mult 24 de ore de la încasarea prețului acestora.

Societatea va face diligențe rezonabile din punct de vedere comercial pentru a asigura disponibilitatea Serviciilor și pentru a remedia disfuncționalitățile semnalate de Utilizatori în legătură cu Site-ul.

Întreaga răspundere pentru conținutul proiectelor de arhitectură particularizate comercializate și pentru informațiile conținute de acestea aparține în întregime arhitecților care le le-au creat și publicat.

 

  1. Drepturile de proprietate asupra proiectelor. Licența de utilizare.

Prin intermediul Site-ului, Utilizatorii pot achiziționa proiecte design interior, adaptate și particularizate în funcție de nevoile Utilizatorului.

Societatea deține în mod exclusiv toate drepturile de proprietate intelectuală asupra întregului conținut al Site-ului, cu excepția drepturilor asupra proiectelor de design interior particularizate, care sunt comercializate prin intermediul Site-ului direct de către arhitecții proiectanți (Societatea noastră acționând ca un intermediar în relația dintre arhitect și client). Pentru claritate, toate drepturile de proprietate intelectuală asupra proiectelor comercializate sunt deținute în mod exclusiv de titularii de drepturi indicați în paginile de prezentare a proiectelor.

Prin achiziționarea unui proiect particularizat de design interior de pe Site, Utilizatorul obține doar o licență neexclusivă, netransferabilă și personală pentru a utiliza proiectul respectiv în scopuri strict personale și rezidențiale. Această licență nu conferă Utilizatorului dreptul de a reproduce, distribui, exporta, închiria, împrumuta, comunica public, revinde, efectua modificări sau crea lucrări derivate bazate pe proiectul achiziționat. Reproducerea și efectuarea de modificări este permisă doar în măsura necesară utilizării în scopuri personale și necomerciale a acestuia.

Utilizatorii recunosc și acceptă că toate drepturile de proprietate intelectuală asociate proiectelor de arhitectură, în integralitatea lor și asupra tuturor elementelor componente ale acestora, sunt și vor rămâne proprietatea Societății sau a colaboratorilor acesteia, după caz. Orice utilizare neautorizată a acestor materiale va constitui o încălcare a drepturilor de autor și a altor legi aplicabile, putând atrage sancțiuni civile, contravenționale sau chiar penale.


  1. Răspunderea pentru furnizorii recomandați.

Proiectele pot include o listă de produse și / sau de furnizori recomandați.

Societatea nu își asumă răspunderea pentru selecția, utilizarea sau calitatea produselor sau materialelor incluse de arhitecți în proiectele de design interior oferite prin intermediul platformei noastre. Responsabilitatea pentru acestea, inclusiv conformitatea lor cu standardele de siguranță sau reglementările aplicabile, revine în totalitate arhitecților care le-au selectat și inclus în proiecte sau furnizorilor produselor respective, după caz.

Totodată, în lipsa unor mențiuni exprese în proiect, Societatea și vânzătorul proiectelor nu garantează că produsele și / sau furnizorii menționați în proiect au disponibilitatea necesară clientului. Societatea nu garantează că produsele respective sunt în stoc la o anumită dată sau că furnizorii recomandați pot furniza un anumit bun sau serviciu în termenul și în conformitate cu specificațiile solicitate de client.

Orice reducere oferită prin utilizarea de coduri bonus sau de alte instrumente similare incluse în proiect sau în materialele conexe acestuia nu va fi niciodată compensată în bani de Societate sau de arhitect.


  1. Excluderea dreptului de retragere.

În conformitate cu Ordonanța de urgență nr. 34/2014 („OUG 34/2014”) privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât costurile directe legate de returnarea produselor și eventualele prejudicii provocate de diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora.

De la regula generală instituită potrivit celor de mai sus, OUG 34/2014 reglementează următoarea excepție relevantă pentru utilizatorii Site-ului:

– Furnizarea de produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar este exceptată de la aplicarea dreptului de retragere reglementat de OUG 34/2014, în conformitate cu art. 16 lit. c) din acest act normativ.

Având în vedere că proiectele de arhitectură sunt particularizate conform specificațiilor agreate cu clientul și/sau sunt personalizate în mod clar conform cerințelor acestuia, acestea sunt exceptate de la dreptul de retragere, conform cu legislația aplicabilă privind protecția consumatorilor.

În toate cazurile și indiferent de calitatea de consumator sau de profesionist a utilizatorului cumpărător, acesta nu are dreptul de a solicita returnarea proiectelor și rambursarea sumelor achitate după ce plata a fost efectuată, decât în situația în care se dovedește neconformitatea proiectelor.


  1. Preț. Modalitatea de plată.

Prețul pentru fiecare proiect de arhitectură particularizat disponibil în Site este afișat în pagina de prezentare și poate varia în funcție de complexitatea, dimensiunea și specificul fiecărui proiect. Toate prețurile sunt exprimate în RON, includ toate taxele aplicabile și sunt valabile la momentul afișării în Site.

Societatea își rezervă dreptul de a modifica prețurile fără notificare prealabilă, dar modificările nu vor afecta comenzile deja confirmate.

Utilizatorii pot achita proiectele de arhitectură folosind una dintre următoarele modalități de plată acceptate: card de credit/debit, transfer bancar, sau orice altă metodă de plată specificată la momentul efectuării comenzii. Detaliile privind procesul de plată și informațiile necesare efectuării acestuia vor fi furnizate în timpul procesului de cumpărare.

Accesul la proiectele de arhitectură achiziționate va fi acordat după confirmarea plății de către Societate (plata se consideră efectuată la creditarea contului bancar al societății noastre cu suma aferentă prețului).

Societatea nu își asumă nicio responsabilitate și nu este răspunzătoare pentru eventualele probleme, erori sau fraude legate de serviciul de procesare a plăților cu cardul. Deși aceste servicii de plată sunt gestionate în mod independent de către furnizorii noștri, Societatea se angajează să adopte toate măsurile rezonabile pentru a minimiza orice risc asociat cu potențiale erori și/sau fraude.

 

  1. Drepturile de proprietate intelectuală asupra conținutului Site-ului.

Toate drepturile de proprietate intelectuală asupra conținutului de orice fel al Site-ului, inclusiv, dar fără a se limita la design, imagini, texte, baze de date, programe pentru calculator, dar fără a se limita la acestea („Conținutul Site-ului”), aparțin Societății.

Prin derogare de la prevederile de mai sus, nu aparțin Societății drepturile asupra acelor materiale pentru care pe Site s-a indicat în mod expres sau implicit un alt titular de drepturi, precum proiectele de arhitectură ale colaboratorilor noștri, materialele publicitare ale terților, dar fără a se limita la acestea.

Utilizatorii se obligă să respecte toate drepturile de proprietate intelectuală pe care Societatea și partenerii săi contractuali le dețin asupra Conținutului Site-ului și asupra serviciilor. Este interzisă preluarea, reproducerea, distribuirea și/sau comunicarea publică în orice formă a Conținutului de orice fel al Site-ului, integral sau parțial, modificat sau nu, fără acordul prealabil, expres și scris al Societății.

 

  1. Prelucrarea datelor cu caracter personal ale cumpărătorului de către Utilizatorul vânzător.

În cazul în care dispozițiile legale în materie îi sunt aplicabile, vânzătorul proiectelor (arhitectul) va prelucra datele cu caracter personal ale cumpărătorului, în calitate de operator de date cu caracter personal doar în scopurile permise de activitatea pe Site, precum onorarea comenzii plasate de către cumpărător prin intermediul Site-ului sau contactarea Utilizatorului care a postat o cerere, de fiecare dată când vânzătorul are acces legal la aceste date. Vânzătorul va prelucra datele cu caracter personal în mod legal, echitabil și transparent fata de cumpărător, cu respectarea dispozițiilor Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 și tuturor dispozițiilor legale aplicabile.

Vânzătorul (arhitectul) este pe deplin responsabil pentru orice încălcare a securității datelor cu caracter personal și implicit a drepturilor cumpărătorilor (persoanelor vizate) care au avut ca urmare producerea unui prejudiciu acestora, cauzate de insuficiența măsurilor tehnice de protecție adoptate de vânzător sau produse ca urmare a nerespectării obligațiilor incidente din legislația privind protecția datelor cu caracter personal.

 

  1. Ierarhia.

Proiectele sunt afișate în Site într-o ordine dată de un anumit scor de relevanță (ranking) pe baza unui algoritm proprietar. Scopul acestui algoritm este să afișeze cele mai relevante rezultate ale căutărilor efectuate de Utilizatorii Site-ului.

Ranking-ul înseamnă sistemul utilizat de Societate pentru a sugera în Site informații specifice sau pentru a prioritiza informațiile afișate, inclusiv ierarhizarea sau prioritizarea algoritmică a proiectelor sau Serviciilor listate în Site, în mod prestabilit sau ca urmare a unei căutări.

În cazul unei căutări în Site, răspunsurile la căutare sunt afișate pe baza algoritmului de căutare. Având în vedere dorința de a afișa proiecte și / sau Servicii relevante pentru Utilizatori, o importanță deosebită o au cuvintele cheie utilizate de persoana care efectuează căutarea. Rezultatele căutării în Site pot fi influențate și prin folosirea filtrelor și/sau sortând anunțurile după o ordine alternativă, având astfel abilitatea de a influența afișarea rezultatelor pentru a primi un clasament bazat pe alte criterii.


  1. Modificarea Termenilor și Condițiilor

Societatea are dreptul de a modifica oricând și în orice mod oricare dintre prevederile din Termeni și Condiții sau Termenii și Condițiile în întregime.

Utilizatorii vor fi notificați cu privire la aceste modificări pe cale electronică.

Modificările (care pot fi descărcate în format pdf) intră în vigoare în termen de 15 zile de la data la care Societatea a notificat utilizatorii cu privire la modificările propuse.

Orice modificare va fi considerată ca fiind acceptată deplin și necondiționat de către oricare dintre utilizatori printr-o declarație scrisă furnizată de acesta, prin bifarea în mod corespunzător a acordului pentru Termenii și Condițiile modificate sau printr-o manifestare univocă de voință, precum utilizarea în continuare a serviciilor furnizate de Societate, oricând după data notificării comunicate de Societate sau la expirarea termenului de 15 zile menționat mai sus, oricare dintre acestea survine mai târziu, iar neacceptarea oricărei modificări atrage obligația respectivului utilizator de a înceta utilizarea serviciilor furnizate prin intermediul Site-ului de către Societate.

Utilizatorul are dreptul de a rezilia prezentele Termeni și Condiții înainte de expirarea perioadei de preaviz menționate mai sus. Rezilierea operează în termen de 15 zile de la momentul recepționării de către utilizator a informațiilor despre modificări, cu excepția cazului în care utilizatorul renunță la această notificare, prezintă o declarație în acest scop sau desfășoară activități exprese pe Site de natură să confirme acceptarea unor astfel de condiții modificate (exemplu: vânzarea în continuare a proiectelor pe Site).


  1. Sancțiuni

Societatea nu dispune sancțiuni precum restricționarea, suspendarea sau sistarea serviciilor furnizate utilizatorilor profesioniști vânzători, cu excepția cazului în care acestea au fost stabilite de către părți de comun acord prin contract semnat de acestea (precum suspendarea serviciilor pentru neplată).


  1. Tratament diferențiat. Canale de distribuție

Societatea nu are un tratament diferențiat față de anumiți utilizatori la vânzarea proiectelor de arhitectură prin intermediul Site-ului.

Toți utilizatorii au acces la aceleași servicii, condiții sau funcționalități ale Site-ului.


  1. Accesul la date

Societatea poate partaja datele dvs. cu colaboratori și parteneri, în condiții contractuale foarte stricte în ceea ce privește confidențialitatea și securitatea datelor. Astfel de categorii de destinatari pot fi: furnizori de servicii de contabilitate, asistență juridică, bănci și orice alți parteneri de afaceri, atunci când sunt necesare pentru executarea unui contract sau când există un interes legitim al Societății, fără însă a afecta drepturile utilizatorilor și ale persoanelor vizate (persoane de contact, reprezentanți legali etc) și cu respectarea măsurilor de securitate necesare.

Niciun utilizator profesionist nu are acces la datele nepublice privind vânzările altui utilizator profesionist. Fiecare arhitect poate consulta în contul propriu statistici privind vânzările efectuate privind proiectele. Societatea are acces la statistici privind vânzările tuturor arhitecților.

Societatea are acces tehnic și contractual atât la informațiile furnizate sau generate de arhitect în Site, cât și la informațiile furnizate de consumatori (cumpărători de proiecte de arhitectură). După încetarea contractului, Societatea păstrează datele privind arhitecții și activitatea acestora pe Site, inclusiv pentru analizarea acestora, în vederea îmbunătățirii serviciilor oferite.


  1. Soluționarea reclamațiilor

Utilizatorii au dreptul de a formula reclamații care privesc serviciile furnizate de Societate, de îndată ce evenimentul reclamat s-a produs sau când nu este posibil astfel, într-un termen rezonabil.

Pentru a înlătura orice îndoială, arhitecții au dreptul de a adresa Societății reclamații cu privire la oricare dintre următoarele aspecte:

(i) presupusa nerespectare de către Societate a obligațiilor prevăzute în Regulamentul (UE) 2019/1150 al Parlamentului European și al Consiliului din 20 iunie 2019 privind promovarea echității și a transparenței pentru întreprinderile utilizatoare de servicii de intermediere online, care afectează Utilizatorul Profesionist reclamant (arhitectul);

(ii) aspectele tehnologice care se referă direct la furnizarea serviciilor și care îl afectează pe reclamant;

(iii) măsurile luate de Societate sau comportamentul acesteia care se referă direct la furnizarea serviciilor și care îl afectează pe reclamant;

Reclamațiile vor fi făcute telefonic la nr. 0754 675 371 în cazurile urgente sau comunicate în scris Societății pe adresa de e-mail: office@shiko.ro.

Utilizatorii profesioniști au obligația de a comunica sau include în fiecare reclamație toate datele și informațiile relevante cu privire la aceasta, pentru a-i permite Societății să analizeze complet și corect plângerea, inclusiv să poată soluționa plângerea într-un termen cât mai scurt, ținând seama de importanța și de complexitatea problemei sesizate. În situația în care reclamantul nu a transmis Societății toate datele și informațiile necesare soluționării reclamației respective, acestuia îi vor fi solicitate informațiile lipsă.

Reclamațiile care nu sunt urgente vor fi analizate și vor primi răspuns în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la primirea acestora de către Societate, în cazul în care au fost însoțite de toate datele și informațiile necesare pentru soluționarea acestora. Reclamațiile urgente se vor soluționa de îndată acolo unde este posibil sau într-un termen cât mai scurt.

Procedura de mai sus de soluționare a reclamațiilor este pusă în mod gratuit la dispoziția utilizatorilor profesioniști.

Soluționarea reclamațiilor va respecta principiile transparenței și egalității de tratament în situații echivalente și al tratării plângerilor proporțional cu importanța și complexitatea lor.


  1. Medierea

Utilizatorul profesionist poate solicita medierea pentru soluționarea conflictelor cu Societatea legate de furnizarea serviciilor de către aceasta, inclusiv cele care pot deriva din soluționarea reclamațiilor conform celor de mai sus. Părțile pot încerca soluționarea pe cale amiabilă a oricărui astfel de conflict, inclusiv prin intermediul mediatorilor autorizați de Consiliul de Mediere, lista acestora fiind disponibilă aici: https://www.cmediere.ro/mediatori.

Medierea nu este gratuită.

Medierea este voluntară și facultativă. Societatea își rezervă dreptul de a refuza participarea la mediere sau de a refuza mediatorul propus de utilizatorul profesionist.

Societatea va suporta o parte rezonabilă din totalul costurilor de mediere, în conformitate cu dispozițiile Regulamentului (UE) 2019/1150 al Parlamentului European și al Consiliului din 20 iunie 2019 privind promovarea echității și a transparenței pentru întreprinderile utilizatoare de servicii de intermediere online.


  1. Limitarea răspunderii.

Forța majoră înlătură răspunderea Societății. Sunt considerate evenimente de forță majoră, fără a se limita la acestea, evenimente ca războiul, revoluția, embargoul, cutremurul, grav atac terorist, inundația, incendiul, atacuri informatice grave ori defecțiuni grave în funcționarea rețelei de internet, erori de funcționare ale echipamentului tehnic al Societății, lipsa funcționarii conexiunii la internet, lipsa funcționarii conexiunilor de telefon, virușii informatici, atacurile informatice de orice fel și interferarea cu malware, accesul neautorizat în sistemele Site-ului, erorile de operare, greva și încetarea nelegală a lucrului, emiterea de către o autoritate competentă a unui ordin sau a oricărui act cu caracter obligatoriu care împiedică desfășurarea activității Societății.

Utilizatorii înțeleg și acceptă că Societatea este absolvită de orice răspundere pentru proiectele comercializate pe Site sau prin intermediul Serviciului. Societatea nu verifică proiectele comercializate de arhitecți și nu oferă nicio garanție cu privire la calitatea acestora.

În măsura maximă permisă de lege, Societatea nu își asumă obligația și nu garantează implicit sau expres pentru proiectele de arhitectură și Conținutul Site-ului, nici pentru faptul că Site-ul va funcționa neîntrerupt, la timp, sigur sau fără erori. Societatea va face toate eforturile rezonabile pentru a asigura acuratețea și încrederea în Site și va încerca să corecteze erorile și omisiunile cât mai repede posibil. Utilizatorii înțeleg și acceptă că furnizarea Serviciului poate fi afectată de anumite condiții obiective, precum și că orice Servicii oferite prin intermediul Site-ului sunt oferite potrivit principiului „așa cum sunt”, „așa cum sunt disponibile”, iar Utilizatorii folosesc aceste servicii pe riscul lor.

În mod expres, Utilizatorii înțeleg și acceptă că Societatea este absolvită în măsura maximă permisă de lege de orice răspundere pentru orice fel de daune indirecte, incluzând dar fără a se limita la pierderi de profit, vad comercial sau alte pierderi intangibile, rezultate din utilizarea Serviciului sau orice alt aspect în legătură cu Serviciul precum și din utilizarea proiectelor de arhitectură și a Conținutului Site-ului în orice mod sau orice efecte juridice derivând din aceasta.

Utilizatorii sunt de acord să apere și despăgubească integral Societatea împotriva oricăror cereri, pretenții, acțiuni, impuneri, pierderi, daune, costuri (incluzând, fără niciun fel de limitare, onorariile avocaților, experților și consultanților sau executorilor, taxe judiciare, notariale sau de executare), cheltuieli, decizii, amenzi, regularizări sau alte obligații rezultate sau în legătură cu orice acțiune ilegală sau neautorizata a Utilizatorului în legătură cu utilizarea Serviciului și Site-ului.


  1. Încetarea prezentelor Termeni și Condiții.

Utilizatorul și Societatea pot denunța unilateral prezentele Termene și Condiții cu un preaviz de 30 de zile.

În caz de fraudă, atacuri informatice sau pentru alte motive similare, Societatea are dreptul de a bloca definitiv accesul unui Utilizator la Site și Serviciu, de îndată și fără nicio notificare prealabilă.

Toate prevederile Termenilor și Condițiilor care prin natura lor continuă să producă efecte după încetare, includ dar nu se limitează la răspunderea Utilizatorului, declinări de garanții și limitări de responsabilitate ale Societății, precum și cesiunea drepturilor de proprietate intelectuală.


  1. Notificări.

Dacă nu există altă înțelegere consemnată în scris între Utilizator și Societate, orice corespondență trebuie trimisă: pentru Societate la adresa de e-mail: office@shiko.ro, iar către Utilizator la adresa de e-mail furnizată la înregistrare.


  1. Legea aplicabilă. Litigii.

Drepturile si obligațiile Utilizatorilor și ale Societății, prevăzute de Termeni și Condiții, precum și toate efectele juridice pe care le produc Termenii și Condițiile vor fi interpretate și guvernate în conformitate cu legea română în vigoare. Orice litigiu născut din sau în legătură cu Termenii și Condițiile va fi soluționat de către instanța judecătorească competentă aflată în raza teritorială a municipiului București.


Prelucrarea datelor cu caracter personal. Politica de confidențialitate.

Conform prevederilor Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date („Regulamentul General privind Protecția Datelor” sau „GDPR”), suntem obligați să vă informăm cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal.


  1. Identitatea și datele de contact ale operatorului:

SHIKO INTERIOR DESIGN S.R.L., cu sediul în Bucuresti, Sectorul 6, Strada Barsanesti, Nr. 18, Ap. 29, în calitate de operator, este responsabilă pentru prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal.


  1. Datele cu caracter personal prelucrate:

Prelucrăm următoarele categorii de date cu caracter personal: nume, prenume, adresa de e-mail, adresa poștală și alte date de contact.


  1. Scopul prelucrării:

Datele dumneavoastră cu caracter personal sunt prelucrate în scopul furnizării și îmbunătățirii Serviciilor (inclusiv create cont, înregistrare și procesare comenzi, servicii de intermediere online, servicii suport etc), soluționării reclamațiilor, prevenirii fraudelor și marketing.


  1. Temeiul legal al prelucrării:

Prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal se bazează pe temeiul legal al executării contractului la care sunteți parte sau pentru a lua măsuri la cererea dumneavoastră înainte de încheierea unui contract.

Fiecare utilizator, la opțiunea sa proprie, furnizează unele dintre datele sale personale pentru a beneficia de serviciul oferit de către Societate. Refuzul furnizării anumitor date poate conduce la imposibilitatea accesării anumitor servicii prin intermediul Site-ului. Ne bazăm pe consimțământul dvs. pentru furnizarea acestor date cu scopul de a crea contul de acces pe platforma noastră și de a verifica autenticitatea conturilor create, astfel încât dvs. să puteți beneficia de serviciile noastre.

Anumite prelucrări de date sunt efectuate în interesul legitim al Societății sau al dumneavoastră, precum prelucrările efectuate în scopul prevenirii fraudelor.


  1. Destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor:

Datele dumneavoastră cu caracter personal pot fi comunicate furnizorilor de servicii IT, contabilitate, juridic, serviciilor de hosting și serviciilor online utilizate în operarea platformei.


  1. Perioada de stocare:

Datele dumneavoastră cu caracter personal vor fi păstrate pe durata necesară pentru îndeplinirea scopurilor menționate mai sus, respectiv pe durata existenței contului dumneavoastră pe platformă și o perioadă suplimentară conform legislației aplicabile în domeniu.


  1. Drepturile dumneavoastră:

Conform GDPR, beneficiați de dreptul de acces, de rectificare sau ștergere a datelor personale, dreptul de a restricționa prelucrarea, dreptul de a vă opune prelucrării, dreptul la portabilitatea datelor și dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere.


  1. Posibilitatea de a retrage consimțământul:

În cazul în care prelucrarea se bazează pe consimțământ, aveți dreptul de a retrage consimțământul în orice moment, fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia.

Pentru mai multe informații sau pentru exercitarea drepturilor dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați la nr. de telefon 0754 675 371 sau pe adresa de e-mail: office@shiko.ro.